Post by porgeolenetwee on Feb 23, 2022 12:34:49 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Space Justice: Galaxy Wars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Space Justice: Galaxy Wars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øge primogems hack ▞▞▞
▞▞▞ Space Justice: Galaxy Wars 2022 version ▞▞▞
Tommel op
Edit: Efter at have spillet et stykke tid er der nogle dårlige ting ved spillet. Energikravene går gennem taget for en enkelt mission, og så er der den største irritation i spillet, hvis du er i co-op og du dør som vært, medmindre du genopliver (koster ædelstene eller energi), skal du sidde der og vente på, at den anden spiller enten dør eller afslutter, men det giver dig altid en mislykket mission, uanset hvad! Kan varmt anbefales, ingen pop op-reklamer. Det er meget sjove hurtige matcher, perfekt til daglig pendling.
det er sjovt, men... forklarer ikke rigtig, hvordan man gør ting som f.eks. at få en 2. drone eller mekanikken til at tænde tingene op... har ikke i sinde at bruge en krone, før jeg forstår tingene, og hvis jeg efter et par flere niveauer stadig er i mørkt jeg går tilbage til Falcon Squad Update: Nu hvor jeg har spillet i et stykke tid, har jeg fundet ud af det meste - prøver stadig at finde ud af et par ting, jeg har skrevet for at få hjælp og svar, men får aldrig svar, så 3 er det højeste, jeg kan gå lige nu....
Den seneste opdatering ødelagde spillet. du kan se annoncer for at tjene diamanter. Det tog de væk og giver nu 7500 kreditter. Det kan du ikke gøre noget ved.Jeg har stadig fire skibe at hente, og jeg sidder på 2,5 millioner kreditter, jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre med. Vil du have mig til at se en annonce for at få 7500 kreditter? Også matchmaking er nu utrolig ubalanceret. Hver gang jeg logger ind, er jeg blevet udslettet af nogen, der betaler for at vinde, så når jeg angriber dem tilbage, kan jeg ikke få nogen af mine ressourcer tilbage. Balancer det!
Ikke særlig realistisk set ud fra sværhedsgraden. På et tidspunkt for at afslutte nogle etaper skal du betale for ædelstene eller nye fly.
Gameplayet er blevet forbedret. Brystfaldsraten er falsk.
Jeg har det meget sjovt med det indtil videre. Det ser godt ud grafisk set, og kontrollerne er okay. Jeg kan også godt lide, hvordan du ikke behøver at trykke direkte på skibet for at flytte det.
Spillet ser godt ud, men jeg vidste, at annoncen måtte være for god til at være sand. Spiller ikke igen.
Candy Crush Saga કેઝ્યુઅલ uxov
Jeg har spillet dette spil i et stykke tid, og jeg synes, det er på tide, at historien fortsætter. Også en ven har ingen anden fordel end at give dig tommelfingeren op, jeg kan ikke bede dem om at hjælpe mig i en svær fase
Dette spil er gået fra slemt til værre. Lad os ikke engang tale om det falske gameplay, der reklamerer for dette spil. De ændrede bare hele spillet for at få flere penge ud af folk. Jeg har allerede investeret lidt penge i fortiden, men ikke mere. De slap af med de platforme, du kunne købe ved at bruge turneringsbelønninger. De gør netop det, der slår folk af. BETAL 2 VIND. Jeg ser al den negative feedback, og jeg må sige, at disse udviklere/skabere fortjener hver enkelt af dem. Vil bede om fuld tilbagebetaling
Det plejede at være fantastisk. Bliver værre og værre for hver opgradering. Jeg brugte månedlige penge på at spare på at se annoncer osv. Sidste opdatering 10.0: ingen færdigheder involveret, ønsker at vinde, brug store penge (20-100 ). Hvad en rip off.
Intet nyt. Nøjagtig den samme mekanik og har spil som andre skytter. Spillet er glat, men kedeligt.
Jeg kan stadig ikke spille dette spil
Meget sjovt. elsker grafikken. lidt gentagne, men den sømløse multiplayer øger replay-værdien ved sværere vanskeligheder
Spillet var noget afbalanceret for progression, det tvang dig til at bruge premium-valuta for at få genstande, du har brug for at flytte længere, men det gav lige nok valuta, så du ikke ville sidde fast for længe. Det hele ændrede sig med 4.0-opdateringen, hvor du ikke længere kontrollerer, hvad du køber fra ingame-butikken, så du ikke kan kontrollere, om du får det, du skal bruge for at komme videre. Det er et snoet cashgrab-system, og baseret på disse ændringer vil jeg anbefale nogen at få spillet, da du vil ramme en betalingsmur meget meget snart.
hvordan kan du overhovedet skrive, at dette spil er dårligt for mig, det er et af de mest fantastiske til skydespil nogensinde, det er sværhedsgraden, der er problemet, men alt 10/10 meget imponerende 🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒👌 👍
En bedre version af hawk, skal bare bremse mikrotransaktionerne lidt for at undgå de samme problemer hawk har. Dette spil har en masse potentiale, vær sød ikke at ødelægge det med betalingsvægge.
det vil ikke opdatere
Hej Det kræver ikke mere end hundrede diamanter om dagen. Det tager lang tid at opdatere alle flyene og springe trinene over. Der er mere til diamanter eller ej
Spillet er blevet ekstremt lønnet at vinde i løbet af de sidste par måneder, især hvad angår turneringen. For at forstærke sagen er kundeservice fuldstændig ubrugelig, når det kommer til at gøre tingene rigtigt, som når appen fejler og stjæler 300 krystaller fra dig, efter du har trykket på den gratis annoncebeholder for skibsdele. De nægter simpelthen at være hjælpsomme. Edit: Stadig intet svar fra support. Jeg står ved min anmeldelse. Rediger: Endnu en gang er support # GRI-245-53666
Space Justice: Galaxy Wars ஆர்கேட் ldiz
Det er virkelig svært at få tegninger til at udvikle dine fly og bots. Det nye butikslayout er dumt og koster en formue i rubiner at bruge for opgraderinger
voksede op i arcade spil generation... dette spil er skuffende
Siden den seneste opdatering må jeg sige, at det er skuffende. Dette spil ser næsten ud til at være blevet til D3 post Auction House...for dem, der ikke kender, er det ikke godt. Det, der var et godt spil, er blevet til et landbrugshelvede.Som om det ikke allerede var smertefuldt nok at komme videre til niveau 70 på grund af de latterlige krav til opgradering af flere skibe, giver den nyeste opdatering dig nu ikke engang mulighed for at vælge, hvilke genstande du vil samle, og overlader dem til en ren tilfældighed... dette! Bedømmelse ændret fra 5 til 2.
Jeg elsker dette spil, men ikke så glad for grafikken. De er ikke så gode til "min" smag (bemærk er sagt min), men du er stadig i stand til at spille spillet, så ¯\_(ツ)_/¯
Som Bullet Hells go var det omtrent gennemsnitligt. Men det, jeg virkelig begynder at afsky, er annoncer, der har langt mere interessant gameplay end de spil, de annoncerer for. med andre ord, stop med at lyve om dine produkter! Jeg er så træt af at føle, at jeg hellere ville spille det spil, jeg så i en annonce, end det, jeg rent faktisk spiller.
Forfærdelig. HAWK ER MEGET BEDRE
Godt spil. Lidt trist, at spillet har følelsen af at "jeg kan ikke spille så meget, som jeg vil" eller det copy-paste af mobiltelefonspil med begrænset handling om dagen. Men jeg forstår, at de skal lægge brød på bordet. Rigtig godt spil. Jeg har et lager på 59. har brug for 6 stjerner, men har ikke stykket til at opgradere skibene for at få dem.. stoppede bogstaveligt talt min progression til nul .. Jeg har ikke noget imod, at det bliver sværere og langsommere, men det er helt vildt, hvor drastisk udviklingen blev aftaget med det samme.
Grafikken er stor, og gameplayet er ligetil. Jeg har lige mistet interessen. Dog ville jeg elske at se dette spil, med flere Neon æstetik og måske tilføje et match-3 element, hvor angreb er dikteret af matching. Jeg tror bare der ikke ville være plads nok på skærmen.
virkelig rart at spille, men meget begrænset. afsluttede det ret hurtigt, og nu snurrer mine tommelfingre. skam.
Space Justice: Galaxy Wars እንቅስቃሴ ያለባቸው xpp
ser ud til at være en ommalet HAWK.
Jeg har spillet dette spil i over et år nu, fordi jeg er helt vild med mekanikken. Hvad jeg ikke er helt vild med er, hvordan du gjorde dette til et pengecentreret spil, alle kan bare opgradere med det samme til de bedste og stærkeste rigs, hvis de betaler den rigtige mængde penge. Hvad med resten af spillerne? Ja, det tænkte jeg. Belønningssystemet er falsk, jeg har spillet den undskyldning som roulette i al denne tid, og jeg har aldrig vundet noget "sjældent". Tourn giver dig skibe, du ikke har
Du rammer en betalingsmur ret hurtigt. Og konstant at blive angrebet og miste ressourcer skubber dig bare til at lave mtx. Endnu en grund til, at mobilspil ikke kan tages seriøst.
Begrænset indhold, pawmywalled, betal for at vinde PVP. kan ikke blive generet.
Er ligeglad med ressourcerazzia! Men ellers virker det solidt nok. Den sidste opdatering var dårlig! I stedet for at samle kort til de skibe, du ønsker, får du nu færre kort til tilfældige skibe. Det er noget rod. :-(
Space Justice: Galaxy Wars Arkádové swi
Meget godt strategispil, men har mange problemer. Forskellen mellem version 1,2 & 3 er, at den første version var sjov; version 2 havde en masse problemer... Og den sidste, du bruger dine penge, men har det ikke sjovt til sidst. Så jeg stopper dette spil, fordi det bliver værre og værre. Jeg anbefaler ikke dette spil! Brug ikke dine penge på det! Hvis du alligevel gør det, vil du se, hvad jeg har prøvet at sige. 😉😅
nogle annoncer har ikke X, og du skal genstarte spillet for at se den samme annonce og spilde din tid igen...
fantastisk grafik, men kan ikke gå videre uden stjerner
grafik fantastisk, gameplayet er ok. Men du har brug for "energi" valuta for rent faktisk at spille spillet. Så vent til den er påfyldt eller doner
Bedste rumflyvning, skydespil derude. Nem at kontrollere og du er i stand til at opgradere alt på dit skib.
var sjovt, men det ser ud til at betale sig at vinde. skam.
Det er fantastisk, indtil du kommer til det punkt, hvor du ikke realistisk kan komme videre uden at betale et betydeligt beløb eller bruge urimelig lang tid.
Stort set en kopi af høg. var sjovt, men opdateringen gjorde det meget svært at forsvare dine gevinster. Unfair konkurrence, der straffer dig.
Spillet er sjovt, det kan være bedre end Hawk-truppen med hensyn til grafik og musik. Men jeg vil ikke anbefale dette spil, især da du har brug for en masse mikrotransaktioner for at forsvare dit guld mod at blive stjålet af andre PvP-spillere, og hvis du forsøgte at slå tilbage, er der stor chance for, at den anden spiller har kontantbetalte forsvar, der vil atomvåben dig på få sekunder, og ingen er villige eller dygtige nok til at hjælpe.
Hvorfor de gad at give den et nyt navn.. det er intet andet end hawk 2, med bedre grafik. Men stadig det samme problem for mange tilføjelser, og du skal betale nogle penge bare for at nyde dette spil fuldt ud.. generelt er det et godt spil.. ønsker kun mindre tilføjelse eller et system, hvor jeg kan købe spillet og ikke flere tilføjelser..